National Geographic: 125è Aniversari.

logoenportada

ngsEl dia 13 de Gener de 2013, la National Geographic Society celebra el 125è aniversari de la seva fundació.

Va començar l’any 1888 com una petita societat amb l’objectiu de descobrir i difondre coneixements i s’ha convertit, amb el pas del temps, en una de les organitzacions científiques i educatives més importants del món.

La National Geographic Society ha aconseguit el seu objectiu de donar a conèixer a tot el món els descobriments més fascinants, la història de les civilitzacions, l’evolució de la ciència, les curiositats més sorprenents i l’estima pel nostre planeta.

I ho fa a través de diferents mitjans: la seva excepcional revista National Geographic Magazine on es publiquen els articles i fotografies més impressionants, les revistes de viatges National Geographic Traveler i Viajes National Geographic, la revista especialitzada en història Historia National Geographic, les revistes infantils National Geographic Kids i National Geographic Little Kids, el canal de televisió National Geographic Channel on passen documentals espectaculars i amb la publicació de llibres, guies de viatges, atles geogràfics, mapes, enciclopèdies, Dvds i altres materials educatius.

NGMagazineNGHistoriaViajesNG

Trobareu més informació a les següents pàgines web:

Pàgina web oficial de la National Geographic Society, on hi podem trobar tota la informació sobre aquesta organització i els seus mitjans de publicació i comunicació. A més, es pot accedir a una gran galeria de fotografies classificades per temes.

Pàgina web oficial de National Geographic en castellà. Aquí podem accedir a articles de les tres revistes que NG publica a Espanya:National Geographic EspañaViajes National Geographic i Historia National Geographic, i a una selecció de fotografies espectaculars.

NGChannelPàgina web oficial del canal de televisió de National Geographic, on hi trobem informació dels documentals produïts per aquesta entitat, es poden visualitzar alguns vídeos i es pot consultar la seva programació.

NatGeoGamesPàgina web de National Geographic on hi trobem jocs educatius, alguns que es poden adquirir i alguns que es poden jugar en línia per internet.

Pàgines a Facebook:

NGBlancLa pàgina de Facebook de National Geographic compta amb 12 milions de seguidors. Interessant si vols rebre informació sobre les últimes notícies i publicacions d’aquesta societat.

NGHisLogoNGViajesLogo

BIBLIOGRAFIA.

A la Biblioteca Joan Triadú de Vic trobareu una gran quantitat de documents publicats per National Geographic. Al catàleg de la Biblioteca es pot buscar per paraula clau: National Geographic.

Aquests documents són una mostra dels que podeu trobar a la nostra Biblioteca:

Revistes:

• Historia National Geographic. Barcelona : RBA, 2003- . R 9 His
  • National Geographic [ed. española]. Barcelona : RBA, 1997- . R 91 Nat
  • Viajes National Geographic. Barcelona : RBA, 1999- . R 91 Via

Llibres:

• Abraham, Rudolf. Croacia. Barcelona : RBA, cop. 2011. 91(026)(497.1) Abr
  • Bryan, C. D. B. The National Geographic Society : 100 años de aventuras y descubrimientos. Barcelona : Folio, cop. 1988. 91 Bry
  • Stafutti, Stefania. China. Barcelona : RBA, cop. 2008. 7.032.1 Sta
  • Vitali, Daniele. Los Celtas. Barcelona : RBA, cop. 2007. 7.031 Vit

Documentals (en DVD):

• Ártico extremo. [Barcelona] : RBA ; [USA] : National Geographic, cop. 2007. DVD 59.19 Art
  • Cambio climático en España : Un desafío para todos. Barcelona : RBA, DL 2009. DVD 551.5 Cam
  • La Increíble máquina humana. Barcelona : Track Media ; [s.l.] : National Geographic, cop. 2009. DVD 611 Inc
  • Los Secretos del Titanic. [Barcelona] : RBA ; [USA] : National Geographic, cop. 2012. DVD 910.4 Sec

Aquesta entrada s'ha publicat en En Portada, Navegant per internet i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.