“La llegenda del llac, del sol i la lluna”

2bannerINFActivitat dins la programació del
Festival Nits de cinema oriental de Vic

Diuen els més ancians de l’illa de Formosa, que hi ha un llac que té el sol i la lluna dins. La tribu thao narra una màgica llegenda que explica l’origen d’aquest llac. Una parella de camperols, un drac ferotge, una bruixa, el sol i la lluna protagonitzen aquest conte.

cartellnits300

Us convidem a assistir a aquesta sessió, en la que escoltarem i veurem narrat amb llums i ombres aquest conte taiwanès a càrrec d’en Xevi Domínguez, la Montse Batalla, en Subi i l’Anna Obiols.

“La llegenda del llac, del sol i la lluna”
El 9 de juliol a les 17:00 h
Biblioteca Joan Triadú (Vic)
Per a tots els públics
Entrada gratuïta

logosozu

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.