CICLE OZU : 4 pel·lícules del mestre japonès

CICLE OZU :
4 pel·lícules del mestre japonès

cicleozu250

La distribuïdora A Contracorriente Films ha editat diverses pel·lícules de YASUJIRÔ OZU a partir de nous màsters i amb anàlisis filmats d’Antonio Santos.

El Festival Nits de cinema oriental de Vic va projectar quatre de les millors pel·lícules del mestre japonès, una a l’Espai ETC i les altres tres a la Biblioteca Joan Triadú.

“Buenos días”  (Japó, 1959)
11 de juny / 22:00 h
Espai ETC
Entrada 5 € (socis Cineclub: gratuït)

“He nacido, pero…”  (Japó, 1932)
cartellnits30014 de juny / 19:00 h
Entrada gratuïta

“Primavera tardía”  (Japó, 1954)
21 de juny / 19:00 h
Entrada gratuïta

“Cuentos de Tokio”  (Japó, 1953)
28 de juny / 19:00 h
Entrada gratuïta

Quim Crusellas, director del Festival Nits de cinema oriental, ens parla sobre el Festival, el “Cicle OZU” i les pel·lícules del director japonès Yasujirô Ozu que es projectaran a la Biblioteca Joan Triadú.
(Vic, juny 2013)

logosozu

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Notícies i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.