La Biblioteca Joan Triadú a FLICKR

flickrlogoFLICKR és una gran base de dades d’imatges alimentada per les fotografies que van penjant els seus usuaris.

I també és una de les comunitats virtuals més grans d’Internet, on la gent a més de compartir les imatges, les valora i comenta en grups o xats.

Al nostre Flickr hi anirem penjant fotografies de la Biblioteca i les activitats que programarem.

flickrBJT

T

Trobareu sempre l’enllaç al nostre Flickr a la columna dreta d’aplicacions d’aquesta pàgina web.

Aquesta entrada s'ha publicat en Biblioteca Joan Triadú, Notícies i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.