La Biblioteca Joan Triadú a ISSUU

issuuISSUU és una plataforma web de publicació digital on podem trobar milions de publicacions, tant comercials com originals, de qualsevol temàtica, format, país i llengua, que pengen directament els usuaris per compartir-les i fer-ne difusió.

Al nostre Issuu hem creat diverses “prestatgeries digitals” on hi anirem penjant les guies de lectura, bibliografies i documents que publiquem a la Biblioteca:

issuubibliowp

T

Trobareu sempre l’enllaç al nostre Issuu a la columna dreta d’aplicacions d’aquesta pàgina web.

Aquesta entrada s'ha publicat en Biblioteca Joan Triadú, Notícies i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.