La Biblioteca Joan Triadú a PINTEREST

pinterestPINTEREST és una aplicació web i xarxa social que permet als seus usuaris cercar, trobar i agrupar en taulells els seus interessos i compartir-los amb altra gent.

D’aquesta manera es podria considerar PINTEREST com un gran “suro virtual” on cada usuari pot “pinejar” o penjar els “pins” que li interessin organitzant-los en taulells (els pins poden ser imatges, enllaços a pàgines web, vídeos o música). També ens permet “repinejar” els pins que han penjat altres persones, valorar-los i comentar-los.

Al nostre Pinterest hem creat diversos taulells on hi trobareu informació sobre:

• La Biblioteca Joan Triadú
    • Activitats i Agenda de la Biblioteca
    • Recursos web de la Biblioteca
    • Noves adquisicions (llibres i audiovisuals)
    • Col·lecció local
    • Notícies culturals
    • Curiositats

PinterestBJT

Trobareu sempre l’enllaç al nostre Pinterest a la columna dreta d’aplicacions d’aquesta pàgina web.

Aquesta entrada s'ha publicat en Biblioteca Joan Triadú, Notícies i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.