La Biblioteca Joan Triadú a YOUTUBE

youtubelogo22YouTube és un dels llocs web més populars d’Internet des de l’any 2005. Una gran base de dades de vídeos, on podem cercar, trobar i visualitzar milions de vídeos de qualsevol temàtica.

Aquesta xarxa social compta amb milions d’usuaris que creen i comparteixen els seus propis vídeos, alhora que en fan difusió a nivell internacional de manera fàcil i assequible per a tothom.

Al nostre YouTube hem creat un canal on hi anirem penjant els vídeos que gravem a la Biblioteca:

youtubebiblio

Trobareu sempre l’enllaç al nostre YouTube a la columna dreta d’aplicacions d’aquesta pàgina web.

Aquesta entrada s'ha publicat en Biblioteca Joan Triadú, Notícies i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.