CICLE OZU : “He nacido, pero…”

cicleozu250

CICLE OZU :
4 pel·lícules del mestre japonès

La distribuïdora A Contracorriente Films ha editat diverses pel·lícules de YASUJIRÔ OZU a partir de nous màsters i amb anàlisis filmats d’Antonio Santos.

El Festival Nits de cinema oriental de Vic va projectar quatre de les millors pel·lícules del mestre japonès, una a l’Espai ETC i les altres tres a la Biblioteca Joan Triadú.

ozuhenacido200
“He nacido, pero…”
YASUJIRÔ OZU
14 de juny / 19:00 h
Biblioteca Joan Triadú
Entrada gratuïta

Yoshii canvia de casa amb la seva dona i els seus dos fills, Ryoichi i Keiji, per anar a viure a la vora del director de l’empresa on treballa.

Yasujirô Ozu es manté fidel al cine mut amb aquesta pel·lícula, malgrat que el cine sonor estava començant a dominar el mercat.

“He nacido pero…” és un deliciós film amb molts apunts autobiogràfics del cineasta.

(Festival Nits de cinema oriental de Vic)

Primera sessió del “Cicle OZU” a la Biblioteca Joan Triadú, amb la projecció de la pel·lícula “He nacido, pero…” de l’aclamat director japonès Yasujirô Ozu.
(Vic, 14 de juny de 2013)

logosozu                cartellnits300

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Notícies i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.