GREC : Festival de Barcelona 2013

grec1El GREC 2013 enguany celebra la seva 37a edició i tindrà lloc de l’1 al 31 de juliol.

Oferirà 79 espectacles de teatre, dansa, música i circ, tant nacionals com internacionals, repartits en diversos espais de Barcelona.

L’ANY ESPRIU també es veurà reflectit al Grec amb 2 espectacles:

Flames a la fosca, dirigit per Teresa Vilardell, ret homenatge a Espriu i Rosselló-Pòrcel en el centenari del naixement dels dos autors. (Més informació)

He mirat aquesta terra, cantata de jazz de La Locomotora Negra i la Coral Sant Jordi, a partir d’uns textos poètics de Salvador Espriu. (Més informació)

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.