ART_24 Espai Virtual : ISA BASSET

Exposició ISA BASSET
Del 23 de maig al 25 de setembre de 2013
Art_24 Espai Virtual

L’obra de l’Isa Basset es caracteritza per la vitalitat i el colorisme que impregna en cadascuna de les seves pintures i il·lustracions.

El tema central de la seva obra és la dona, ja sigui representada de cos sencer, mig torç o només de rostre.

Rostres expressius que deixen entreveure a l’espectador la seva personalitat i cossos volumètrics i sensuals que reflecteixen dones valentes i segures, alhora que fràgils i sensibles.

Isa Basset és pintora i mestra d’Art teràpia a Vic. Nascuda a Viladrau, la seva capacitat creativa l’ha expressat en totes les àrees de la seva vida, però la descoberta de la vessant terapèutica i curativa de la pintura ha marcat els seus treballs de la darrera època. Pinta obra pròpia, imparteix classes al seu taller i com a mestra d’art teràpia dirigeix el projecte “Parelles artístiques”.

isabasset2Aquesta exposició ha estat possible gràcies a la col·laboració d’en Jordi Crusats, que n’ha realitzat la fotografia, i a les aportacions de la Carme Torrents.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Exposicions, Notícies i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.