2013 : Any Espriu

1espriuAquest any 2013 es commemoren diverses efemèrides importants, entre elles el centenari del naixement de l’escriptor Salvador Espriu.

Salvador Espriu i Castelló és un dels autors catalans més reconeguts, tant a nivell nacional com internacional.

Reconegut i admirat no només per la seva obra com a escriptor, narrador i poeta, sinó també com a persona per la seva actitud exemplar en un període històric advers per a Catalunya. Aquesta actitud es veu reflectida en les seves paraules:

“Ens mantindrem fidels per sempre més al servei d’aquest poble”

espriufoto

Per això, aquest any 2013 s’ha designat ANY ESPRIU, durant el qual s’han programat un gran nombre d’actes oficials, esdeveniments culturals i espectacles, per tal de retre homenatge i donar a conèixer la figura i obra de Salvador Espriu.

A Internet podem trobar diverses pàgines web que commemoren el centenari d’Espriu. En destaquem la pàgina web oficial de l’Any Espriu i l’especial que ha elaborat la Biblioteca Virtual:

espriuany

bvespriu

Imatges: Any Espriu, Biblioteca Virtual

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.