“La llegenda del llac del sol i la lluna”

El passat 9 de juliol vàrem assistir a una sessió en la que vàrem escoltar i vàrem veure narrat amb llums i ombres aquest conte taiwanès a càrrec d’en Xevi Domínguez, Montse Batalla, Subi i Anna Obiols.

cartellnits300

Activitat dins la programació del Festival Nits de cinema oriental 2013.

Diuen els més ancians de l’illa de Formosa, que hi ha un llac que té el sol i la lluna dins. La tribu thao narra una màgica llegenda que explica l’origen d’aquest llac. Una parella de camperols, un drac ferotge, una bruixa, el sol i la lluna protagonitzen aquest conte.

Tots els assistents vàrem gaudir d’un espectacle màgic!

I a YouTube hem penjat els vídeos:

[youtube:http://youtu.be/3fnsUMBKRXk%5D

[youtube:http://youtu.be/RLIDhLSwl1Y%5D

logosozu

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Sala Infantil i etiquetada amb , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.