Exposició “10 anys dibuixant les Nits”

cartellnits300

El Festival Nits de cinema oriental de Vic ens ofereix l’oportunitat de visitar una interessant exposició a la Biblioteca Joan Triadú, durant el mes de juliol.

El dibuixant Xevi Domínguez ha creat cada any les mascotes del festival, les il·lustracions utilitzades durant les Nits i a més diverses aplicacions.

A l’exposició hi podem veure les il·lustracions i composicions gràfiques generades per a les Nits de cinema oriental. I a més, també s’hi podrà veure material inèdit com esbossos, proves, mascotes descartades…

logosozu

10 Anys dibuixant les Nits
Del 9 al 31 de juliol
Biblioteca Joan Triadú (Vic)
Entrada gratuïta

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Exposicions i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.