BibliotequesXBM : una aplicació per a mòbils i tauletes

1aplixbm3La Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona posa a disposició dels seus usuaris BibliotequesXBM, una aplicació per a mòbils i tauletes amb el sistema ANDROID.

Aquesta aplicació ofereix informació sobre les 214 biblioteques públiques de la província de Barcelona, a més de la seva localització en el mapa i les activitats que programen.

Una prestació molt útil d’aquesta aplicació és que mostra les biblioteques properes a la nostra posició, però també respecte al punt que li indiquem, mitjançant la geolocalització.

L’aplicació es pot descarregar des de Google Play.

1aplixbm2      1aplixbm      1aplixbm1

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.