Recomanem…

petjadesPETJADES DE NADOR
Laila Karrouch
Barcelona : Columna, 2013

“Mai m’hauria arribat a imaginar que trobaria tant a faltar la meva terra. Vaig ser molt ingènua pensant que, amb els anys i la distància, els records de la infantesa anirien perdent força. Al contrari: jo creixia i l’enyorança també”.

L’any 2004 Laila Karrouch guanyava el premi Columna Jove amb la novel·la “De Nador a Vic”, una història propera i emotiva d’una de les primeres nenes marroquines que van immigrar a Vic.

El llibre, inspirat en l’experiència de la Laila, va conquerir el cor del públic i, anys després, els lectors recorden amb gran admiració la Laila i la seva història, i es pregunten com deu haver estat la seva vida després.

Amb una mirada més madura, però igualment emocionant, “Petjades de Nador” reprèn la història d’aquella noia valenta, convertida ara en una dona moderna que lluita per la seva felicitat.

(Per veure l’estat dels exemplars del llibre que tenim a la Biblioteca Joan Triadú, cliqueu sobre la imatge: enllaç a Pinterest, Novetats Col·lecció Local)

Aquesta entrada s'ha publicat en Recomanacions i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.