Exposició “Mercat de Música Viva de Vic 2013”

25è Mercat de Música Viva de VicMMVV 2013 gran
Del 12 al 15 de Setembre de 2013

Ja fa 25 anys que va néixer un dels esdeveniments culturals més importants del nostre país.

Aquest festival de música ha esdevingut amb el pas dels anys reconegut internacionalment, degut al nombre i la qualitat dels artistes participants, a l’espectacularitat de les localitzacions dels escenaris per tota la ciutat de Vic i per la gran acollida per part dels espectadors any rera any.

Cada edició porta a la nostra ciutat centenars de músics, grups i professionals del món de la música i durant aquests dies tenen lloc diversos concursos musicals i gran nombre d’activitats.

A la Biblioteca hem preparat una exposició de documents relacionats amb la música, com novel·les, partitures… I un recull de CDs dels grups i músics que actuaran en aquesta edició del MMVV.

Aquesta mostra estarà exposada a la Biblioteca fins al dia 30 de setembre.

mmvv1

Pàgina web oficial del MMVV:   MMVVlogo

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Exposicions, Notícies i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.