Mor Tom Clancy

tomclancy
Tom Clancy
(Baltimore, 12 d’Abril de 1947  –  Baltimore, 1 d’Octubre de 2013)

L’escriptor nord-americà, mestre dels thrillers militars i d’espionatge, ha mort als 66 anys.

Algunes de les seves obres més conegudes són: Juego de patriotas, La caza del Octubre Rojo, Peligro inminente, Estado de sitio, Tormenta roja, Operación Rainbow, etc… (Aquestes obres les podeu trobar al Catàleg Aladí de les biblioteques de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona).

Les seves adaptacions cinematogràfiques més famoses són: La caza del Octubre Rojo (John McTiernan, 1990) amb Sean Connery i Alec Baldwin, Juego de patriotas (Phillip Noyce, 1992) amb Harrison Ford,  Peligro inminente (Phillip Noyce, 1994) amb Harrison Ford, Estado de sitio (Edward Zwick, 1998) amb Denzel Washington i Bruce Willis, Pánico nuclear (Phil Alden Robinson, 2002) amb Ben Affleck i Morgan Freeman.

Obres de Tom Clancy a la Biblioteca Joan Triadú:

tomcardenal         tomestado         tomoperacion

tompeligro         tomnet

Foto: http://www.usatoday.com

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.