Isabel-Clara Simó a la Biblioteca Joan Triadú

T’estimo, Marta
D’Isabel-Clara Simó
Dimarts 29 d’octubre a les 19:30 h

A la tertúlia del mes d’octubre comentarem el llibre “T’estimo, Marta” i comptarem amb la presència de l’escriptora ISABEL-CLARA SIMÓ i la psicòloga clínica Mar Vidal, del Consorci Hospitalari de Vic.

Us recordem que aquest dimarts hi ha una sessió especial del Club de Lectura”: les Biblioteques d’Osona s’adhereixen al Dia Mundial de la Salut Mental organitzant un Club de lectura d’àmbit comarcal, amb la col·laboració de la Fundació Centre Mèdic Psicopedagògic d’Osona i patrocinat per la Fundació Privada Girbau.

Dossier: “T’estimo, Marta”

Visiteu el nostre bloc: De casa al club

Imatge: http://www.elpuntavui.cat

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.