Club de lectura comarcal: “T’estimo, Marta”, amb ISABEL-CLARA SIMÓ

A la tertúlia del mes d’octubre vàrem comentar el llibre “T’estimo, Marta”, amb la presència de l’escriptora ISABEL-CLARA SIMÓ i el psicòleg Jordi Sarrió.

Les Biblioteques d’Osona s’han adherit al Dia Mundial de la Salut Mental organitzant un Club de lectura d’àmbit comarcal, amb la col·laboració de la Fundació Centre Mèdic Psicopedagògic d’Osona i patrocinat per la Fundació Privada Girbau.

Des d’aquí volem agraïr a l’Isabel-Clara Simó i en Jordi Sarrió la seva presència.

Aquesta entrada s'ha publicat en Clubs de lectura i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.