La Biblioteca Joan Triadú al programa “CULTURA’T” (El 9 TV)

La Biblioteca Joan Triadú i el seus Clubs de lectura han aparegut al capítol 8 del programa CULTURA’T emès el dia 2 de novembre de 2013 a “El 9 TV“.

Cultura’t és un programa de la Xarxa de Televisions Locals ens apropa a la cultura, amb reportatges, entrevistes, agenda d’activitats, recomanacions de lectura, etc…

En aquest capítol trobem un reportatge en el que Esther Farrés, directora de la Biblioteca Joan Triadú, ens parla sobre el valor patrimonial i arquitectònic de la Biblioteca:

culturat1

I a la secció “Els lectors recomanen”, un representant de cada club de lectura de la nostra Biblioteca (Club de lectura, Club de lectura per a parelles lingüístiques i el Club de lectura juvenil) en recomana un llibre:

culturat2

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.