Exposició “Els capitells del monestir”

Els capitells del monestir
Il·lustracions de Xevidom i Montse Batalla
De l’1 al 28 de Febrer 2014
A la Biblioteca Joan Triadú (Vic)

Capitells2

Des de l’Estudi Xevidom (Xevi Domínguez (Xevidom) i Montse Batalla) ens arriba una mostra d’il·lustracions a tinta xinesa i color digital en les que es reinterpreten les imatges dels capitells medievals del Monestir de Santa Maria de Ripoll.

Segons els artistes de l’Estudi Xevidom“amb moltes llicències personals i tota la creativitat que hem pogut, recreem les imatges més terrorífiques dels capitells tot intentant posant-nos a la pell de l’atemorida gent de l’Edat Mitjana. Així, sirenes, bèsties, monstres i personatges sinistres, prenen vida sota la nostra mirada, com si fóssim monjos o gent del poble i tinguéssim por de caure a l’infern”.

Podreu visitar aquesta mostra a la Biblioteca Joan Triadú, on estarà exposada durant tot el mes de Febrer.

Més informació:      xevidom2

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Exposicions, Notícies i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.