Exposició: “Catalunya, terra d’Ateneus”

Exposició: “Catalunya, terra d’Ateneus"Exposició: “Catalunya, terra d’Ateneus"Exposició: “Catalunya, terra d’Ateneus"Exposició: “Catalunya, terra d’Ateneus"Exposició: “Catalunya, terra d’Ateneus"Exposició: “Catalunya, terra d’Ateneus"
Exposició: “Catalunya, terra d’Ateneus"Exposició: “Catalunya, terra d’Ateneus"Exposició: “Catalunya, terra d’Ateneus"Exposició: "Catalunya, terra d'Ateneus"

L’exposició “Catalunya, terra d’ateneus. Passat, present i futur del moviment ateneístic” és una mostra itinerant organitzada per la Federació d’Ateneus de Catalunya que presenta un recorregut a través del passat, el present i el futur dels ateneus catalans. Un repàs als gairebé 200 anys d’història del moviment destacant-ne els valors, les persones i les tradicions. És la primera vegada que una mostra condensa el present, passat i futur de l’ateneïsme català.

Us convidem a visitar aquesta interessant exposició que tindrem exposada a la sala d’activitats de la Biblioteca Joan Triadú  del dia 30 de Gener al 8 de Març.

Més informació:
Federació d’Ateneus de Catalunya

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Exposicions i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.