Club de lectura per a Parelles lingüístiques

Formes part d’una parella lingüística? Vols aprendre català? T’agradaria participar en una nova activitat?

lecturafacil3

Apunta’t al club de lectura de parelles lingüístiques i gaudiràs d’una nova experiència en l’aprenentatge del català.

La Biblioteca Joan Triadú, conjuntament amb el Centre de Normalització Lingüística d’Osona, realitza, un cop al mes, un club de lectura de parelles lingüístiques.

Per participar-hi només cal formar part d’una parella lingüística o voler aprendre català, tenir ganes de llegir, de parlar, d’intercanviar opinions, d’aprendre i de compartir.

El proper mes de març llegirem  ”Tristany i Isolda”  i a l’abril, ”Peter Pan” de J.M.Barrie, ambdós de la col·lecció Lectura fàcil de l’editorial Castellnou. El diferents exemplars per a cada participant els facilitarà la Biblioteca Joan Triadú.

Per apuntar-vos al Club de lectura, adreçeu-vos al Consorci per a la Normalització Lingüística d’Osona.

Més informació a: Bloc del Voluntariat per la Llengua a Osona

logos2

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura per a parelles lingüístiques i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.