Presentació del llibre “Me’n vaig” de Jacint Sala

Jacint Sala a la Biblioteca Joan TriadúJacint Sala a la Biblioteca Joan TriadúJacint Sala a la Biblioteca Joan Triadú

Dimarts passat, 11 de març, a la Biblioteca Joan Triadú vàrem gaudir de la presència del poeta Jacint Sala, que va venir a presentar-nos el seu nou llibre titulat “Me’n vaig”.

A més de l’autor, varen intervenir Jordi Berenguer (professor de llengua i literatura), Pilar Cabot (escriptora i poeta) i Anton Carrera (escriptor i poeta).

Des d’aquí els hi volem donar les gràcies un altre cop per la seva visita.

I a YouTube hem penjat un fragment de l’acte:

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Presentacions de llibres i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.