Àlbum de fotos de l’exposició “#Drets compartits” i debat “Diàleg amb la ciutadania sobre el futur d’Europa”

ComEuropea350

Exposició i debat sobre el futur d’Europa (un àlbum de Flickr)

El dia 19 de març, a la Biblioteca Joan Triadú es va inagurar l’exposició “#Drets compartits. Drets dels ciutadans europeus”, i després es va encetar el “Debat amb la ciutadania sobre el futur d’Europa”, amb la presència de la Sra. Anna Erra, primera Tinent d’Alcalde de l’Ajuntament de Vic; el Sr. Ferran Tarradellas, director de la Representació de la Comissió a Barcelona; el Dr. Enric Casulleras, professor de la Facultat d’Empresa i Comunicació de la Universitat de Vic. Va actuar de moderador del debat el Sr. Agustí Danés, periodista del 9 Nou.

Des d’aquí els hi volem agraïr de nou la seva participació.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Conferències, Exposicions i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.