Club de lectura [Maig 2014]

Fun Home
D’ Alison Bechdel
Dimarts 27 de maig a les 20:00 h

L’últim dimarts de cada mes és el torn del “Club de Lectura” de la Biblioteca Joan Triadú.

A la tertúlia del mes de maig comentarem el llibre “Fun Home” d’ Alison Bechdel.

Aquest club de lectura s’emmarca dins les activitats de les II Jornades Catalunya sense armaris que se celebraran a Vic entre el 26 de maig i el 3 de juny. Organització: TalComSom, Associació LGTB.

Trobareu el llibre a la nostra biblioteca i el dossier especial que hem preparat a la secció Publicacions d’aquesta pàgina web.

Visiteu el nostre bloc: De casa al club

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.