Pilar Cabot homenatjada a la Marxa dels Vigatans 2014

PilarCabotBibLa poeta vigatana Pilar Cabot serà l’homenatjada aquest any a la 12a edició de la Marxa dels Vigatans.

L’autora és coneguda tant per la seva obra literària, majoritàriament poesia, com per la seva activa implicació en la cultura i la llengua catalanes. Aquesta tasca la va realitzar des de la Llibreria Clam, que va portar durant vint anys, així com també participant en nombrosos actes culturals i col·laborant en publicacions com El 9 Nou, Avui, La Revista d’Osona, Cavall Fort, etc.

El dimecres 3 de setembre a les 20:00 h, al Temple Romà de Vic, es celebrarà la presentació de l’homenatjada, i hi intervindran l’alcalde de Tavèrnoles, Carles Banús i Puigvila i el president d’Òmnium Cultural d’Osona, Alfred Verdaguer i Pairó.

(imatge: Biblioteca Joan Triadú)

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Pilar Cabot homenatjada a la Marxa dels Vigatans 2014

1. XAVIER FEBRER ha dit:

Us agrairé li feu arribar la meva felicitació i suport en l’homenatge, des de la vila d’Arenys de Mar. Guardo molts bons records de les estones que vàrem compartir.

Xavier Febrer i Claveras Enviat des del meu iPhone

El 02/09/2014, a les 19.11, “Biblioteca Joan Triadú” <comment-reply@wordpress.com> va escriure: bibliotecadevic posted: “La poeta vigatana Pilar Cabot serà l’homenatjada aquest any a la 12a edició de la Marxa dels Vigatans. L’autora és coneguda tant per la seva obra literària, majoritàriament poesia, com per la seva activa implicació en la cultura i la llengua catalanes. A”