Exposició “1714 : dibuixant el mite”

1714 : DIBUIXANT EL MITE
Del 8 al 29 de Setembre 2014
A la Biblioteca Joan Triadú (Vic)

Una exposició que posa en valor un material artístic i alhora històric:
la recreació gràfica del setge de Barcelona.

cartellexpo1714

El Tricentenari i el Servei de Biblioteques del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya ofereixen una exposició itinerant per les biblioteques públiques de Catalunya, “1714, dibuixant el mite”, que a partir de dibuixos, estampes, cartells i altres dibuixos vol mostrar com s’ha dibuixat el mite dels fets de 1714, alhora que reivindicar el talent dels nostres artistes gràfics i els tresors conservats a les nostres bibliotequs i arxius.

Aquest és el díptic informatiu que acompanya l’exposició amb més informació sobre aquesta:

expo1714

Us convidem a visitar aquesta interessant exposició a la Biblioteca Joan Triadú del dia 8 al 29 de Setembre.

Més informació:

1714logo

(imatges: Tricentenari)

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Exposicions i etiquetada amb , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.