Mor Teresa Rovira

TeresaRovira2

Teresa Rovira, filla de l’escriptor, historiador i polític Antoni Rovira i Virgili, va ser una bibliotecària especialitazada en literatura infantil i juvenil. Va escriure diversos llibres d’aquesta matèria i també en va fer docència a l’Escola Universitària Jordi Rubió i Balaguer de Biblioteconomia i Documentació (actualment la Facultat de Documentació de la Universitat de Barcelona).

Des de l’any 1981 al 1985 va ser la directora de la Xarxa de Biblioteques Populars de la Diputació de Barcelona (entre 1981 i 1985).

L’any 2002 va rebre la Creu de Sant Jordi i el 2008 el Premi Aurora Díaz Plaja de Literatura Infantil i Juvenil per l’article “El llibre per a infants i adolescents. Dels orígens a la desfeta” (2008).

Imatges: www.elperiodico.com

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.