Curs monogràfic: “Ús de dispositius mòbils: smartphones i tauletes”

mobilsLa Biblioteca Joan Triadú amb la col·laboració de la Fundació Pere Tarrés, Fundación Vodafone España i la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona, ofereixen un curs monogràfic gratuït per a majors de 55 anys.

Aquest curs és una introducció al món dels dispositius de comunicació mòbil: els smartphones (telèfons mòbils intel·ligents) i les tablets (tauletes).

El curs està dividit en 3 mòduls:

• Com funciona el teu mòbil?  —>  Dimarts 21 i 28 d’octubre de 16:00 a 18:00 h
  • Les aplicacions (App’s)   ——–>   Dimarts 4 i 11 de novembre de 16:00 a 18:00 h
  • Internet i missatges  ———–>   Dimarts 18 i 25 de novembre de 16:00 a 18:00 h

LES PLACES SÓN LIMITADES!!

Inscripció prèvia a la Biblioteca Joan Triadú

curs digital 2

(Imatge: Highways Agency)

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Tallers i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.