La Salut Mental al programa “La 7mana Catalunya Central” (El 9 TV)

La programació del Dia Mundial de la Salut Mental a Osona 2014  ha aparegut al capítol 52 del programa LA 7MANA CATALUNYA CENTRAL emès el dia 7 de novembre de 2014 a “El 9 TV“.

En aquest capítol es fa menció, entre altres activitats programades, del “Club de Lectura amb les Biblioteques d’Osona sobre la Salut Mental” que es va celebrar el passat 30 d’octubre a la Biblioteca Bac de Roda (Roda de Ter).

Els clubs de lectura de les biblioteques d’Osona es van reunir per parlar del llibre “La campana de vidre” de Sylvia Plath, en una sessió conduïda per l’historiador Pasqual Bernat i la infermera de Salut Mental d’Osona, Judith Pons.

Més informació:

Crònica del Club de lectura amb les Biblioteques d’Osona

Secció sobre “Salut Mental” (www.bibliotecadevic.com)

9tvsalutmental

Aquesta entrada s'ha publicat en Club de lectura, Notícies i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.