Juan Goytisolo, “Premi Cervantes 2014”

goytisoloL’escriptor barceloní Juan Goytisolo ha estat guardonat amb el Premi Cervantes 2014, el premi literari espanyol més prestigiós.

L’autor català ha publicat novel·la, assaig, memòries i llibres de viatges. La seva obra literària està marcada per la crítica social, fins al punt d’haver estat censurada durant els anys del franquisme.

Goytisolo és membre de la Real Academia Española, ocupant el seient C des de l’any 1994, i la biblioteca del Instituto Cervantes de Tànger porta el seu nom (2007) com a reconeixement per la seva aportació al diàleg intercultural entre la literatura hispànica i àrab.

Obres de Juan Goytisolo a la Biblioteca Joan Triadú de Vic :

goytisolocollage

Més informació  :  Biblioteca Virtual

Imatge: es.wikipedia.org, Catàleg Aladí

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.