Mostra bibliogràfica sobre l’època medieval

Mercat Medieval
Del 6 al 8 de desembre de 2014

mmvicCom cada any, per aquestes dates, la ciutat de Vic fa un salt al passat i es transforma en una ciutat medieval, decorat d’una fira on hi podem trobar multitud de parades i expositors ambientats en l’edat mitjana.

A més, del 6 al 8 de desembre podrem gaudir d’un gran nombre d’activitats i espectacles musicals pels carrers de la ciutat, que de segur animaran la passejada als visitants de la fira.

Per aquest motiu, durant aquesta setmana a la Biblioteca trobareu una mostra de llibres sobre l’època medieval, tant a la sala d’adults com a la sala infantil.

Imatge: VicFires , Biblioteca Joan Triadú

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Exposicions, Notícies i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.