Club de lectura fàcil [Gener 2015]

maricelDimecres 14 de gener 2015

1ra sessió —>   11:30 h

2na sessió —>  18:00 h

Estàs aprenent català? Formes part d’una parella lingüística? T’agradaria participar en una nova activitat? Apunta’t al club de lectura de lectura fàcil i gaudiràs d’una nova experiència en l’aprenentatge del català.

La Biblioteca Joan Triadú, conjuntament amb el Centre de Normalització Lingüística d’Osona, organitzarem, un cop al mes, un club de lectura fàcil.

Per participar-hi només cal formar part d’una parella lingüística o voler aprendre català, tenir ganes de llegir, de parlar, d’intercanviar opinions, d’aprendre i de compartir.

Per a estudiants de català de:

• Nivell Bàsic 3
  • Nivell Elemental
  • Parelles lingüístiques

Començarem el proper mes de gener llegint i comentant ”Mar i cel”  El diferents exemplars per a cada participant els facilitarà la Biblioteca Joan Triadú.

Per apuntar-vos al Club de lectura, adreçeu-vos al Consorci per a la Normalització Lingüística d’Osona.

Més informació a: Bloc del Voluntariat per la Llengua a Osona

logos2

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura per a parelles lingüístiques i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.