ATENCIÓ : Aturada temporal del catàleg Aladí

sierraLa Xarxa de Biblioteques Municipals està duent a terme unes tasques de manteniment per tal de millorar el sistema informàtic.

Aquestes tasques requereixen aturar el funcionament del catàleg i els respectius serveis bibliotecaris entre les 19.30 del dilluns 19 de gener fins aproximadament les 10:00 h del dimarts 20 de gener, de tal manera que no es podrà accedir al catàleg.

Tampoc podreu accedir a l’espai personal, per tant no estarà activa cap de les gestions en línia (com per exemple la Renovació de Préstecs) ni l’accés a les bases de dades electròniques dels portals web Biblioteca Virtual i Gènius.

Aquesta interrupció no afectarà al servei Wi-Fi ni la reserva d’ordinadors d’internet, que funcionaran amb normalitat.

Preguem disculpeu les possibles molèsties que aquesta aturada temporal us pugui causar.

(Imatge: Catàleg Aladí)

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.