Club de lectura fàcil [Gener 2015]

maricelEl passat 14 de gener va tenir lloc a la Biblioteca Joan Triadú el Club de lectura fàcil, en el que hi van participar els alumnes de nivell elemental i parelles lingüístiques del Voluntariat per la llengua de Vic.

El llibre escollit va ser “Mar i cel” d’Àngel Guimerà, i ens va servir per parlar de l’amor, evidentment, però també de la tolerància en qüestions religioses i dels canvis que hi ha hagut des del segle XVII fins l’actualitat en aquest àmbit.

clubmaricel

El Club de lectura fàcil està organitzat per la Biblioteca Joan Triadú, conjuntament amb el Centre de Normalització Lingüística d’Osona.

Més informació a: Bloc del Voluntariat per la Llengua a Osona

logos2

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura fàcil i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.