“De Paraules al vent a La Fàbrica” : exposició sobre Miquel Martí i Pol

Exposició
De Paraules al vent a La Fàbrica : creació, evolució i publicació dels primers poemaris de Miquel Martí i Pol
Del  25  de  Febrer  al  22  de  Març  2015

Us convidem a visitar aquesta interessant exposició itinerant realitzada l’any 2013, amb motiu del 10è aniversari de la mort del poeta.

Amb aquesta exposició descobrirem la cara oculta de l’obra poètica de Miquel Martí i Pol: quin procés creatiu seguia l’autor, les seves motivacions, com era la creació i publicació dels seus poemaris, i fins i tot hi trobarem algun poema inèdit.

Exposició produïda per : Càtedra Verdaguer d’Estudis Literaris, Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya, Ajuntament de Roda de Ter i Fundació Miquel Martí i Pol.

expomartiipol

Imatge: www.miquelmartiipol.cat

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Exposicions i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.