Exposició de novel·la negra

Endinsa’t en la novel·la negra

Febrer  2015

cartell novel·la negra2

La novel·la negra és un gènere que atrau als lectors per les seves trames plenes d’intriga i suspens, pels seus personatges intel·ligents i retorçats i pels sorprenents girs dels seus fils argumentals.

La novel·la negra no passa mai de moda i per aquest motiu, coincidint amb Bcnegra 2015 (Trobada de novel·la negra de Barcelona), durant aquests dies trobareu a la Biblioteca Joan Triadú de Vic una selecció de novel·la negra i pel·lícules de suspens, detectius i policíaques disponibles en préstec.

(Imatges: Biblioteca Joan Triadú)

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Exposicions, Notícies i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.