Xerrada : “Ets jove, ets potent! Nadia Ghulam, enginy i moltes ganes de viure”

“Ets jove, ets potent! Nadia Ghulam, enginy i moltes ganes de viure”
La Biblioteca us convida a una xerrada que anirà a càrrec de Nadia Ghulam i que tindrà lloc el dilluns 23 de març a les 16:00 h.

Aquesta xerrada es realitza amb motiu de la celebració del Dia Internacional de la Dona Treballadora (8 de març) i s’emmarca dins el projecte T’acompanyo, un projecte que pretén realitzar un procés d’apoderament a noies joves, a les seves trajectòries personals, formatives i professionals.

Hem convidat a la Nadia Ghulam, autora del llibre “El secret del meu turbant” perquè ens expliqui la seva trajectòria feta amb enginy!

Organitza: VicDones – SIAD Osona
Col·labora:  Biblioteca Joan Triadú

Imatge: www.elpais.com

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Xerrades i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.