Exposició “Romeu Polièdric”

Exposició
Romeu Polièdric
Del  25  de  Març  al  25  d’Abril

Us convidem a visitar aquesta interessant exposició sobre Josep Romeu i Bisbe amb la qual s’ha inaugurat el nou espai cultural de la ciutat de Vic: l’ Espai Josep Romeu a la Biblioteca Joan Triadú.

Amb aquesta exposició es fa un homenatge a la figura de Josep Romeu, professor, polític, activista cultural, periodista, escriptor, president d’Òmnium Cultural Osona, cofundador de la colla castellera Sagals d’Osona, gran defensor de la llengua, els drets i les llibertats del poble català.

“Una mirada polièdrica a una trajectòria polièdrica”

El comissariat de l’exposició l’ha assumit l’ Àrea de Cultura i Ciutadania de l’Ajuntament de Vic, el disseny ha anat a càrrec de l’estudi GS Gràfica, les fotografies que composen l’exposició són de l’Arxiu La Marxa, l’Arxiu El 9 Nou, Adrià Costa, Jordi Puig, Oriol Molas, Jordi Vila i el muntatge audiovisual l’ha realitzat Ignasi Costa.

J.Romeu

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Exposicions i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.