Club de lectura fàcil (2) [Maig 2015]

Dijous 7 de maig 2015   —   A les 15:15 h

Dimarts 12 de maig 2015   —   A les 9:15 h

Estàs aprenent català? Formes part d’una parella lingüística? T’agradaria participar en una nova activitat? Apunta’t al club de lectura de lectura fàcil i gaudiràs d’una nova experiència en l’aprenentatge del català.

La Biblioteca Joan Triadú, conjuntament amb el Centre de Normalització Lingüística d’Osona, organitzarem, un cop al mes, un club de lectura fàcil.

Per participar-hi només cal formar part d’una parella lingüística o voler aprendre català, tenir ganes de llegir, de parlar, d’intercanviar opinions, d’aprendre i de compartir.

Per a estudiants de català de:

• Nivell Bàsic 3
  • Nivell Elemental
  • Parelles lingüístiques

Aquest mes de maig llegirem i comentarem ”La Volta al món en 80 dies”.

El diferents exemplars per a cada participant els facilitarà la Biblioteca Joan Triadú.

Per apuntar-vos al Club de lectura, adreçeu-vos al Consorci per a la Normalització Lingüística d’Osona.

Més informació a: Bloc del Voluntariat per la Llengua a Osona

logos2

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura fàcil i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.