SEEBOOK : L’ebook que es pot tocar

CartellSeeBook

Us presentem un nou servei que ja tenim disponible a 22 biblioteques públiques de Catalunya, entre les quals hi trobem també la nostra Biblioteca: SEEBOOK, el primer ebook que es pot tocar.

El consum de llibres digitals ha anat augmentant des de la seva aparició, i ara, des de les biblioteques públiques es vol donar un impuls més gran a la seva utilització. És per això que la Diputació de Barcelona ha apostat per aquest format amb el servei de descàrrega de llibres digitals SeeBook.

Seebook4

Aquests són els llibres digitals disponibles a través del servei SeeBook:

“Hivern a la terra : contes estranys” de Lluís Bosch
“La guerra de l’avi” de Jaume Burgell Alsina
“D’un temps sense esperança” de Ramon Gasch
“#SiDeVerdadPudiera” de Marc C. Griso
“Idus de julio” de Felipe Ortín
“Vanidad de vanidades” de Josep B. Pompidor

Seebook3

El funcionament de SeeBook és molt senzill: a la biblioteca hi ha uns expositors amb les targetes de descàrrega de sis llibres digitals d’autors independents. En aquestes targetes hi trobem una breu biografia de l’autor, un breu resum i el codi QR per accedir als continguts digitals. Els llibres digitals es poden baixar de manera gratuïta tant en format EPUB com en PDF i també inclouen continguts extres vinculats amb la creació del llibre (fotos, documents, capítols descartats…).

Aquí hi ha les instruccions, pas a pas, per utilitzar el servei de descàrrega de llibres digitals SeeBook:

La iniciativa és possible gràcies a l’acord entre l’start-up barcelonina Digital Tangible, Diputació de Barcelona, Generalitat de Catalunya i Biblioteques de Barcelona. Amb aquest acord es volen donar a conèixer autors de qualitat que han optat per autoeditar-se els textos i també promoure el consum de llibres en format digital entre els usuaris de les biblioteques.

Més informació :

SEEBOOK

SeeBook Indie a les biblioteques

Imatges : SeeBook, Biblioteca Joan Triadú de Vic

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.