Concurs de selfies #LaMevaBiblioteca

selfies1

«Què llegeixes» és un projecte de la Institució de les Lletres Catalanes de la Generalitat de Catalunya. Es defineix com «una comunitat de llibres virtual, un fòrum interactiu sobre les lletres i la lectura, adreçat a tots els públics, on tothom pot expressar la seva opinió sobre escriptors, llibres i literatura».

2015 és  l’Any de les Biblioteques, i en el marc de les activitats programades per celebrar aquest aniversari, “Què llegeixes” i el Servei de Biblioteques de la Generalitat han convocat un concurs de selfies.

Només cal que us feu una selfie a la vostra biblioteca pública de referència i l’envieu per e-mail o Instagram.

El termini per participar finalitza el 30 d’agost de 2015.

Entre tots els participants se sortejaran 3 xecs regal amb un valor de 100€ per comprar llibres.

A la web Què llegeixes podeu consultar més informació i llegir les BASES del concurs. També hi podeu veure les fotografies que hi participen.

I a Twitter podeu seguir el hashtag #lamevabiblioteca.

Imatge: http://www.quellegeixes.cat

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.