XVI Premi Llibreter 2015

Emily Hughes, Maylis de Kerangal i Joan Benasiu

Ahir, 2 de juliol, es van entregar els XVI Premi Llibreter 2015 a Barcelona. Els guanyadors de les tres categories són:

L’escriptor valencià  Joan Benesiu ha estat guardonat amb el Premi Llibreter novel·la catalana 2015 per la seva novel·la Gegants de gel” (Edicions del Periscopi).

gegants2

L’escriptora francesa Maylis de Kerangal ha guanyat el Premi Llibreter a Altres Literatures 2015 amb l’obra Reparar els vius” (Ed. Angle / Anagrama).

repararelsvius2

L’escriptora hawaiana  Emily Hughes ha estat guardonat amb el Premi Llibreter d’Àlbum Il·lustrat 2015 per la seva novel·la Salvatge” (Ed. Libros del Zorro Rojo).

salvatge2

Imatges: parismatch.com, elperiodico.com, ara.cat, librosdelzorrorojo1.blogspot.com

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.