Fons local de Publicacions periòdiques digitalitzades

trencadis

Dins l’apartat Fons local de PDD de la nostra pàgina web, trobareu els enllaços a les diverses publicacions periòdiques digitals de la nostra Biblioteca que hi ha escanejades al Trencadís de la Diputació de Barcelona.

Aquestes publicacions locals (revistes, diaris, butlletins, etc) són de temàtica variada i abasten un ample període històric que es remunta fins al segle XIX.

Als títols que ja hi havia, s’hi han afegit de nous, com El Porvenir, La Crónica Montañesa o El Pueblo vicense, entre d’altres.

—————————————————————————-

trencadis2

Imatges: Trencadís

———————————————————-

Aquesta entrada s'ha publicat en Biblioteca Joan Triadú, Notícies i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.