Canal Biblioteca : “Aiguat a la Biblioteca Joan Triadú”

Canal Biblio2A l’estiu és normal que a les tardes es presentin tempestes que en ocasions poden arribar a ser força intenses.

És el que va passar aquest dilluns 20 de juliol, quan una forta tempesta va caure sobre la ciutat de Vic, i degut a la seva intensitat i durada, la Biblioteca es va veure afectada amb el claustre interior inundat a causa de l’aigua que es va escolar al voltant de la columna central.

A causa de la inundació es va haver de tancar la Biblioteca al públic durant tota la tarda fins que es va poder restablir el servei amb normalitat.

(Per visualitzar el vídeo, cliqueu sobre la imatge següent)

CanalBiblio Aiguat 2

——————————————————–

Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.