Estrenem el “CANAL BIBLIOTECA” de la Biblioteca Joan Triadú

Canal Biblio

———————————————————————

Us presentem el nou canal de comunicació de la Biblioteca Joan Triadú, on hi anirem penjant totes les notícies relacionades amb la Biblioteca en un nou format audiovisual.

Els enllaços de les imatges adreçaran els usuaris al nostre canal de YouTube, on es podran visualitzar els vídeos de les notícies.

Trobareu l’accés al Canal Biblioteca des de la corresponent pestanya del Menú principal (a la part superior de la pàgina web) i també clicant sobre el seu banner (a la columna de la dreta de la pàgina web).

——————————————————

———————————

Aquesta entrada s'ha publicat en Biblioteca Joan Triadú, Notícies i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.