Alicia Giménez Bartlett, Premio Planeta 2015

pplaneta

L’escriptora Alicia Giménez Bartlett (Almansa, 1951), ha estat guardonada amb el 64 Premio Planeta 2015 per la seva obra “Hombres desnudos“.

El Premio Planeta de Novela és un dels premis més prestigiosos que s’atorguen a Espanya, dotat amb 600.000 euros.

La novel·la es publicarà el proper dia 3 de novembre.

hombres

“Nadie puede imaginar hasta qué punto los tiempos convulsos son capaces de convertirnos en quienes ni siquiera imaginamos que podríamos llegar a ser.

Sexo, amistad, inocencia y maldad en una combinación tan armónica como desasosegante.”  (Planetadelibros)

aliceEl guionista i director de cinema Daniel Sánchez Arévalo ha quedat finalista amb l’obra “La isla de Alice“.

A la nostra biblioteca trobareu els següents llibres de l’autora Alicia Giménez Bartlett:

collageAGB

A la Biblioteca Joan Triadú de Vic vàrem tenir l’oportunitat de gaudir de la presència d’Alicia Giménez Bartlett en una sessió del “Club del Llibre” (21 de maig de 2013).

GIMENEZ_BARTLETT_Alicia_rs

Aquí hi ha uns fragments de la xerrada que ens va oferir:

Imatges: Arduino Vannucci , planetadelibros.com , bibliotecadevic.com

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.