Canal Biblioteca : “Les Biblioteques d’Osona amb la salut mental”

Canal Biblio2Des de l’any 2008, les Biblioteques d’Osona s’adhereixen al Dia Mundial de la Salut Mental (10 d’octubre) organitzant, en col·laboració amb la Fundació Centre Mèdic Psicopedagògic d’Osona, un conjunt d’actes que pretenen donar a conèixer la problemàtica dels trastorns mentals.

Així, durant el mes d’octubre, les Biblioteques d’Osona realitzen una mostra documental que recull llibres que tracten sobre els trastorn mentals, dediquen l’hora del conte a acostar, d’una forma amena i entenedora, els problemes de salut mental a un públic familiar i celebren un club de lectura d’àmbit comarcal que aplega els lectors dels diferents clubs de lectura de les biblioteques i bibliobusos d’Osona per comentar un mateix llibre, el qual tracta d’algun tipus de trastorn mental. La Biblioteca Joan Triadú de Vic, com a biblioteca central comarcal, coordina aquests actes organitzats per les Biblioteques d’Osona.

En el següent vídeo hem recollit totes les activitats d’aquest cicle per tal de deixar constància de tots els actes que s’han dut a terme des de l’àmbit de les Biblioteques d’Osona:

(Per visualitzar el vídeo, cliqueu sobre la imatge següent)

——————————————————–

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Canal Biblioteca i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.