La Setmana del Llibre en Català 2015 : Projecte “Empreses Amigues”

setmana2015_gran2Al mes de setembre es va celebrar a Barcelona “La Setmana del Llibre en Català 2015“, durant els quals es van poder visitar 127 expositors de segells editorials, llibreries i institucions culturals. A més, van tenir lloc multitud d’actes i activitats relacionades amb el món dels llibres i la lectura.

En el marc del projecte “Empreses Amigues“, la Biblioteca Joan Triadú va poder adquirir un lot de llibres gràcies a la col·laboració del Banc de Sabadell, a qui agraïm que hagi col·laborat en aquest projecte que fa possible incrementar la col·lecció documental en català de la nostra biblioteca.

Us presentem un vídeo amb un breu reportatge del nostre CANAL BIBLIOTECA sobre La Setmana del Llibre en Català:

Imatges: La Setmana del Llibre en Català, Biblioteca Joan Triadú

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.